torsdag 16 oktober 2008

Snart helg

23.54 och hela huset sover, förrutom jag och Julia. Sitter med ena foten på bilstolen och gungar henne men hon verkar inte ha några direkta planer på att somna. Åååh vad jag är trött!
Har storstädat här hemma idag så nu börjar den där härliga helgfeelingen infinna sig, inte dumt alls. Karro var förbi och hälsade på en stund på förmiddagen och nu ikväll medans mattan blev lagd i toan så har jag och Wilma hälsat på Tilda och hennes kids. Blev skitsnyggt med mattan faktiskt. Bättre än jag föreställt mig till och med. Är bara hoppas att jag blir lika nöjd med helheten sen. Men det tror jag väl ändå. Längtar som bara den efter att få fixa med "det där sista" som nya fina handdukar, badrumsmattan, lyxiga tvålen, en orkidé och att få sortera i dom nya skåparna. Sånt gillar jag.
Nu blev det visst fredag, så trevlig helg på er allihopa!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Hej! Hoppas lillan somnar tidigare ikväll och att det nu snart vänder så det onda i hennes mage försvinner. Måste ju komma och kika hur det blir i toan någon dag framöver. Kan tänka mig att det blir super!
Hoppas att ni får en trevlig helg! min helg ska jag tillbringa på jobbet, men vet nog ska det gå bra det med.

MammasBönor sa...

VAd är det för adress till bloggen där kontoret var<+