tisdag 28 oktober 2008

Tisdag


Har precis kommit hem efter lite handling på konsum och en snabbis på kommun för att skriva på dessa faderskapspapper. Ja man måste ju göra det när man inte är gift. Eller måste och måste. Man bör väl kanske göra det iallafall. Men jag är som sagt inte gift. Nä.
Och tro nu inte jag är ledsen för det. Nej, nej. Lite smått irriterad bara! :-D
Iallafall så ska jag strax iväg och hämta kidsen på dagis, sen hem och putsa lite fönster, fixa middag, iväg på föräldramöte och SEN ska jag softa i soffan med fruktsallad framför hemmafruarna. Om jag hinner så ska jag slänga ihop en toscakaka också. Jag och Wilma bakade bullar igår så det är inte svårt att räkna ut vad hon kommer att vilja göra när hon kommer hem. Fika bullar såklart.
Hoppas Johan hinner sätta ihop garderoberna klart ikväll, isåfall ska jag roa mig resten av kvällen med att fylla dom. Nej nu måste jag skynda mig iväg till dagis. Trevlig tisdag!

Inga kommentarer: