lördag 25 oktober 2008

En liten tjuvtitt...


...på toan. Mattan och kaklingen blev riktigt bra. Nu är det bara resten kvar. Lite målning av tak och sen in med toastolen och badrumsmöbeln. Ni förstår inte hur glad jag är nu när det börjar likna nåt där inne. Skulle ju inte visa någon bild på hur det såg ut innan, men jag måste nog göra det iallafall så ni verkligen får se HUR fruktansvärt det faktiskt var.
Så lördag idag då, Emil och Julia ligger och vilar, Wilma kollar på "prinsessan och tiggarflickan" och jag sitter här och njuter av att det är så lugnt i huset för en liten stund. Ska strax börja fixa med lunchen, plättar blir det idag. Fast egentligen är det nästan mer efterrätt än mat tycker jag. Nåja, gott är det iallafall och ungarna älskar det ju. Johan är påväg hem från sthlm så när han kommer hem ska vi fixa lite här hemma. Måste fylla en släpa med skräp för vi har fulla bron och carporten med skrot och skräp från renoveringen.
Nej nu börjar det vara läge för att vispa ihop en plättsmet, magen kurrar som bara den!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Snacka om att det blir tjusigt!

Mitt i mitt liv sa...

Ja jag tror det blir bra, jag hoppas det iallafall :-)