fredag 3 oktober 2008

Nice price



Fredagkväll och jag sitter och trycker i mig lite godis, inte alls dumt och väldigt välförtjänt tycker jag med tanke på hur exemplariskt jag har skött mig i veckan. Har till och med lyckats gå ner ca 1 kg. Det tar sig. Blev en fika på centrum idag när Johan slutade jobba, sen har vi hälsat på pappa på bruket, handlat, lagat mat, stökat undan, lagt kidsen i säng och nu sitter jag här. Julia har knip så vi turas om att gå med henne. Igårkväll grät hon mellan 19-24 ungefär, jag hoppas att den här kvällen blir lite bättre.
Fyndade då vi var och hälsade på pappa. Bruket is the shit. Verkligen. Eller vad sägs om dessa två ljuslyktor + en likadan i rosa + tandbortsmuggen från cult design för ynka 40 kronor.
Imorgon ska vi åka till lule, vi ska på leklandet, jag ska kolla efter nya stövlar och vi ska köpa gipsskivor och toastol till toan uppe. Kul!
Nu ska jag lösa av Johan! Trevlig helg!

Inga kommentarer: