söndag 19 oktober 2008

PAX för den


Fick ett mail från inreda igår. 10 procent rabatt på hela beställningen till och med idag. Kan säga att det var riktigt nära att jag klickade hem en såndär fin kitchen aid. Men nej. Bestämde mig för att det egentligen är jäkligt onödigt. Fastän jag faktiskt alltid kommer att sukta efter en.
Jag har bestämt mig för en garderob istället. Jag har ju gnällt om att vi har dåligt med förvaring så nu ska det faktiskt investeras i en stor fin garderob till sovrummet.
Eventuellt blir det happis nästa söndag, åhh va kul, kul, kuuuul. :-D
Annars så? Ja idag har vi varit på leos, farmor och farfar hakade på och såg när kidsen irrade runt som yra höns och hade roligt. Inhandlade bänkskivan till toan också, nice price å allt, halva priset eftersom den var lite skadad, det kommer dock aldrig märkas eftersom vi inte ska använda hela. Imorgon ska det börja kaklas i toan. Kul att äntligen få en skymt av hur det kommer att se ut.

Inga kommentarer: