måndag 17 mars 2008

Övertrött lillkille


Har precis lagt ner en ledsen Emil i spjälan för 6e gången ikväll. Han ställer sig bara upp och vrålar och är sååå ledsen. Övertrött skulle jag tro. Men nu hoppas jag att han sover gott till minst klockan 7 imorgon. Nåja, halv 7 skulle också funka, tidigare än så är inte okej! Men känner jag mina barn rätt så är nog halv 6 mer deras melodi. Men dom sover ju dock hela nätter och DET är mycket värt om något!
Blev ingen step ikväll. Instruktören var sjuk så det blev inställt. Fast jag har blivit förkyld så det var nog faktiskt lika bra.
Födelsedagen igår var lyckad. Emil var inte så brydd över presenterna, jag själv tyckte däremot att det var alldeles fantastiska presenter (mest bara kläder). Tårtan uppskattade han däremot desto mer, han geggade och tryckte in hela näven i munnen för varje liten tårtbit och när det var dags att lämna bordet för en MYCKET välbehövlig dusch så stampade han foten i tårtresterna, kastade bak huvudet och gallskrek av ilska. Han har börjat få ett jäkla humör våran lillparvel!
Nu ska jag bänka mig i soffan framför Anna Phil. Trevlig måndag!

Inga kommentarer: