fredag 21 mars 2008

God Morgon!

07.08 och jag sitter och dricker te. Jag och ungarna har varit uppe sen drygt en timme, Wilma sitter och målar ägg, dom blir så fina så, och Emil far fram och tillbaka över golven och letar skräp att stoppa i munnen och hyss att hitta på.
Ska strax väcka Johan och sen ska vi sätta i oss en riktig lyxfrulle. Är inte frukost nästan det godaste målet på dagen? Jag tror det. Saknar frukostdejterna vi hade med mammagänget, dom var riktigt mysiga!
Idag hoppas vi på solsken och helst några varmgrader för då blir det bobåkning och korvgrillning dagen lång. Imorgon är vi bjudna på påskmiddag hos mor och far och Guuuuuuud vad jag längtar. Påskskinka, sillsallad, gravad lax, köttbullar, prinskorv, ägghalvor och säkert nåt mer. Lilla julafton ungefär! Och söndag blir det surströmmingsmiddag här hemma. Känns som hela det här inlägget har kretsat kring mat, det beror förmodligen på att jag är grymt hungrig just nu. Så frulledags alltså!

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Håller med dig ang. frukostdejterna! Det måste vi börja om med igen!