fredag 14 mars 2008

Underbara fredag!

Har varit i piteå och shoppat kläder till barnen idag. SJÄLV. Förstår ni ? Jag har fått gå helt själv och shoppa i lugn och ro utan barn som sitter i vagnen och tycker det är blääää. Ingen som hipps vipps måste på toa, eller som gallskriker och blir akut jättehungrig helt plötsligt :-) Det är lyx på mycket hög nivå!
Hittade så grymt fina bruna velourbrallor till Emil, men självklart fanns dom inte i hans storlek så det blev inget köp. Snyft. Dom var verkligen så fina, med mudd både uppe och nere, dom skulle vara perfekt det är jag helt övertygad om.
Sen har det handlats mat, lagats mat och slappats lite framför tvn till bollibompa. Nu ska barnen strax nattas och sen (om jag inte somnar med barnen) ska jag titta på let´s dance.
Imorgon ska vi på kalas, annars blir det nog mest ingenting, och söndag har vi 1årskalas här hemma för världens bästa kille. Ni har väl förresten inte missat världens snyggaste 1åring på family.se ? :-)
Trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

Syster söt sa...

Shit, är han redan ett år alltså? Tiden går verkligen något alldeles otroligt fort. Hoppas ni får en härlig helg och ett kanonkalas! :) Kramar från södern

Mitt i mitt liv sa...

Ja tiden går ju så sjukt fort :-) Och snart blir Wilma 3. Man fattar det knappt. Var ju nyss hon föddes :-D