onsdag 18 juni 2008

Utvilad

Jag var så otroligt trött igår alltså. La mig i soffan klockan 18 och sen bytte jag soffan mot sängen lagomt tills barnen skulle gå och sova och Johan åkte tillbaka till jobbet. Vaknade runt halv 7 imorse och var pigg som en mört. SKÖNT! Ska iväg och luncha med Karro på nåt tag. Sen hämta Wilma. Sen ska vi nog bara vara ute och greja. Tror för övrigt att jag fått nån mild släng av pollenallergi, knogar och nyser och känner mig smått förkyld. Kan ju hoppas på att det är en vanlig förkylning men det känns inte så direkt.
Annars så? Fotboll ikväll såklart. Fastän jag inte alls är intresserad av fotboll så får man väl erkänna att det är lite kul ändå nu när det är EM och allt.
Ska försöka hinna med lite målning ikväll också, längtar riktigt mycket efter att få fixa fint här nere när allt är klart.
Här kommer en liten förebild iallafall. Här har bara latexfogen kommit på plats. Furufrossa, oh yes.

Inga kommentarer: