måndag 2 juni 2008

Badrumsinspiration


Vi ska göra om toan uppe. Den är helt fruktansvärd faktiskt. Orange våtrumsmatta, trasiga kranar, världens fulaste badrumsmöbel och allt porslin går åt det beige-gula hållet. Jag tror aldrig att jag kommer att lägga ut en före-bild för den är bara FÖR fruktansvärt ful för att vara sann. Nåja. Jag tror iallafall att det finns fina förutsättningar för att få det riktigt fint där inne.
Har försökt hitta en fin badrumsmöbel, vill gärna ha en ganska bred möbel med 2 stora lådor i vitt och med skiva i ek ovanpå. Själva handfatet vet jag inte riktigt hur det ska se ut. Men det är ju sjukt dyrt med badrumsinredning. Jag har konstaterat att man får verkligen ingenting för pengarna, du är ju fort uppe i 15 000 spänn för en enkel "underdel". Hutlöst!
Iallafall så gillar jag golvet på bilden. Det kommer från gerflor och är faktiskt en våtrumsmatta.
Nice!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är ni miljonärer med tanke på allt ni gör om?!!

Mitt i mitt liv sa...

Nej miljardärer snarare!