torsdag 5 juni 2008

Allergisk

Jag är skitallergisk. Fick avbryta cirkusbesöket i pausen då jag höll på nysa hjärnan ur skallen och svälla igen i halsen. Inte trevligt! Trodde verkligen inte att jag var så allergisk. Måste vara hästarna. Jag hatar hästar. Wilma tyckte det var rätt skoj men hade lite svårt för att sitta stilla och titta, var ju så många andra barn där som hon också ville titta på :-)
Nästa gång det är cirkus på G så får Johan vara den som följer med. Aldrig mer cirkus för mig.
Nu ska jag göra mig redo för sängen. Natti!

3 kommentarer:

MammasBönor sa...

Hej!
Fy vad tråkigt att bli så allergisk!
Hoppas ni har det bra & magen växer:-)

Vad händer på Midsommar?KOm förbi om ni har lust!

Mitt i mitt liv sa...

Halloj! Jaaa det är lite trist, men det är ju grymt sällan jag känner av det så mkt. Vi har det super och magen växer i en gräslig takt. Blir nog en rätt tung sommar känns det som! Allt bra med er då? Hörde ni var i enköping. Kul! Midsommar vet vi inte vad som händer än. Vad ska ni göra? Blir ni många hos er?

MammasBönor sa...

Hello!
Nä vi skall göra midsommar stång med barnen, grilla, leka i sandlådan:-) inte bjudit nån...kom om ni vill om inte annat på dagen em?
Kram