måndag 12 maj 2008

Mvc och bvc

Måndag igen och jag är sååå slö. Trött som få nu på eftermiddagen, känner verkligen bara för att sova. Har varit hos barnmorskan på morgon, blodvärdet hade ökat till 114 så järntabletterna hjälper ju iallafall. Vikten ökar också, hipps vipps har man gått upp drygt 6 kg.
Fick en tid på bvc till Emil också, han har fått prickar över hela kroppen, han verkar inte lida av dom men man vill ju ändå kolla. Fick en hudsalva utskrivet + att vi ska smörja med kortisonsalva i armvecket där det är som mest prickigt.
Lunchade med Johan innan jag hämtade Wilma på dagis, en lövbiff med pommes, det var inte det godaste jag ätit direkt.
Nu är det klart att vi ska få en ny tvättmaskin också så mest troligt så åker Johan in och hämtar den imorgon. Inte en dag för sent! Nu ska jag sätta lite fart, fixa middag och annat grejs, ikväll är det utvecklingssamtal för Wilma, det blir skoj, jag förutsätter ju givetvis att dom bara har positivt att säga om henne! :-D

Inga kommentarer: