fredag 2 maj 2008

Fredagmorgon..

..och en bra start på dagen. Emil sov ut till klockan 7 och Wilma sov till halv 8 så jag fick duscha och göra mig iordning i lugn och ro innan dom slog upp sina blå. Verkar vara lite halvtrist väder ute men det klarnar säkert upp och blir en toppendag idag också. På förmiddagen kommer tvättmaskinsreparatören och ska se om han kan fixa våran tvättmaskin. Jag hoppas, hoppas, hoppas för nu har vi varit med trasig tvättmaskin i nästan 2 veckor. Jag säger bara: Handla aldrig på elgiganten. Vi köpte på oss en extra försäkring som skulle räcka i 5 år och har fått ringa som tokar för att få hjälp att utnyttja den. Värdelöst. Tur vi har snälla föräldrar som har tvättat och fixat åt oss. Nu ringde Johan, tvättsnubben är tydligen snart här så det är bäst jag slutar.

Inga kommentarer: