lördag 17 maj 2008

Klas Klättermus



Emil in action! Ååååååhhhhhh en sån unge han är, man är helt slut på kvällarna nu då han har upptäckt det där med att klättra på allting. Det är verkligen det enda han vill göra. Plockar jag ner honom från tv-bänken så fortsätter han bara vidare till köksbordet eller nåt annat klättervänligt. Och han ger sig verkligen inte, han är så otroligt tjurig!
När jag stod och borstade tänderna på Wilma ikväll så får jag se i ögonvrån hur busungen sitter på köksbordet och försöker äta upp en banan från fruktfatet. Med skalet å allt. Inte är han brydd inte. Medan jag lagade till vällingen innan läggdags så fick jag nog lyfta ner honom iallafall 6 gånger medans han var påväg upp på bordet. Måtte detta klättrande vara en mycket kort fas av hans liv. Amen!

Inga kommentarer: