onsdag 23 januari 2008

Underbart

Nyduschad efter svettigaste träningspasset. Underbart! Korpen är ju skitkul, varför har jag inte börjat tidigare? :-) Känns som en redig träningsvärk väntar på mig imorgon, men då vet man att man lever iallafall. Så kuuul, känns som jag skulle vilja träna varje dag! Imorgon är det dock Johans träningskväll så då blir det hemmakväll med kidsen istället. Wilma blev så lycklig då jag kom hem ikväll, hon betedde sig som att jag varit borta i 1 vecka. MINST! :-) Märks att man inte är borta allt för många gånger utan barnen. Hon frågade t ex vad jag hade handlat och blev helt snopen då jag sa att jag inte hade handlat. Oftast när jag far bort utan henne en stund på kvällarna är det ju just för att handla.
Och på tal om Wilma. Lillgumman har börjat äta som en liten häst! :-) Låååång tid har det varit matvägrande Wilma men nu verkar hon ha gjort en riktig helomvändning. Det första hon säger när hon kommer från dagis är "Jag vill ha yoghurt och smörgås". Och direkt efter middagen (och hon åt riktigt bra) så ville hon ha en macka. Men det är toppen, jag hoppas bara det håller i sig!

Inga kommentarer: