torsdag 19 november 2009

Twilight?

Sitter och funderar på om jag ska slå på "Twilight-filmen", vi har den hemma nämligen men jag tror absolut inte att det är en film för mig, jag kan bara inte tänka mig det eftersom jag avskyr allt trams med vampyrer, spöken och annat onaturligt. Men samtidigt måste jag erkänna att jag är liiite nyfiken efter all hysteri och uppståndelse som varit efter denna film. Vad är grejen ?
Annars så har jag avverkat 45 min i simbassängen ikväll, riktigt skönt men samtidigt lite frustrerande eftersom det aldrig blir jobbigt på samma sätt som när man springer. Efter en tur på löpbandet så är man genomsvettig och helt slutkörd liksom. Det känns inte som att det ger lika mycket!
Nej jag tror minsann att jag ska ge den där filmen en chans faktiskt, vi får väl se hur länge jag hinner se innan jag somnar ;-)

4 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Så vad tyckte du om filmen? Jag har sett den och jag tyckte inte att den var lika fantastisk som alla andra verkar tycka.

Mitt i mitt liv sa...

Jag blev så trött så jag såg faktiskt bara en liten stund, ska se resten nån annan gång, men so far så tycker jag inte den är så fantastisk direkt.

Anonym sa...

Om man inte har läst böckerna fattar man inte hälften av filmen. Så läs böckerna och se sen filmen, då blir den grymt mycket bättre.

Mitt i mitt liv sa...

Anonym: Det är säkert sant, men med tanke på min skeptism mot vampyrer och sådant så sträcker jag mig inte längre än till att se filmen tror jag :-)