tisdag 24 november 2009

Full av energi

Vi har blivit med spikmatta, årets julklapp ska det visst vara och den var rätt skön. Fast inte någon WOW-upplevelse direkt. Men iallafall så har jag sån otrolig energi ikväll, känner mig helt stirrig och vill bara gå an och fixa här hemma, det är en härlig känsla vill jag lova er. Sista tiden (åren kanske till och med ?) så har energin verkligen inte varit på topp, man har varit mer och mindre trött bara känns det som. Nu tror jag inte att min nyfunna energi beror på att jag legat på spikmattan 15 minuter ikväll, men det är iallafall så grymt skönt att känna orken för en gång skull och jag har hunnit med hur mycket grejer som helst ikväll.
Har för övrigt varit en riktigt bra dag idag, har inhandlat en ljusstake till köksfönstret, pysslat med barnen och fått upp alla våra stjärnor i våra fönster. Funderar på om jag ska köra med bara röda kulor i granen i år? Antingen det eller så vita och silvriga. Vad tycker ni? Nu ska jag undersöka om mina biscotti´s är nog torra för att komma ut ur ugnen.
Imorgon väntar en tripp till pite för ögonkoll på både Wilma och Emil. Håller tummarna för att det går åt rätt håll!

Inga kommentarer: