söndag 1 november 2009

Halloween

Fick sovmorgon till klockan 7 idag, riktigt härligt med tanke på att jag laddat för att stiga upp runt 5 då barnen brukar vakna. Igårkväll hade vi vårt halloweenkalas, det blev riktigt lyckat måste jag säga. Vi åt god mat, lekte spöklekar och gick på skattjakt ute i mörkret. Karro hade fixat med den läskiga förrätten och jag hade lagat "coq au vin" till oss vuxna, och "gröna maskar med stekta blodiga fingrar" till barnen. Till efterrätt fick barnen apelsinspöken med glass, och vi vuxna åt en god chokladmousse.
Nu ska jag göra iordning en god söndagsfrulle och väcka Johan som har sovmorgon idag.

2 kommentarer:

Karro sa...

Tack för igår, det var trevligt! :) Såg ni att vi lämnat kläderna som Elin lånat på bron??

Mitt i mitt liv sa...

Heey! Ja tack själva :-) Ja jag såg att ni lämnat kläderna på bron. Du glömde förresten ett halsband också! Ska du träna nåt ikväll?