söndag 15 november 2009

En överraskning till barnen


Johan kunde inte hålla sig, egentligen var det meningen att barnen skulle få detta vidunder i julklapp, men nu hade han iallafall bestämt sig för att dom skulle få det idag istället. Det var inte bara på barnen som ögonen tindrade, pappan verkar minsann tycka att det är minst lika kul med en barnskoter.
Nu är dom ute och ska köra, Johan skulle bara ställa in gasen så den inte går för fort, krävs nog lite träning innan dom kan det där så jag hoppas han ställer in den på snigelfart :-)

2 kommentarer:

M sa...

Jag kan föreställa mig lyckan, båda hos barnen och pappan. Dennis har tjatat om en i flera år men än så länge har jag lyckats avsyra det hela. Tycker det räcker med fyrhjuling men vi får väl se vad tomten kommer med...

Mitt i mitt liv sa...

Ja dessa pappor! Inte är det ju för att barnen tjatat som det står en skoter på gården, nej nog är det pappan som bestämt att dom "måste ha". Vore ju dock kul om det kom lite snö så dom kunde få köra lite.