måndag 23 november 2009

Jul-längt

Så var det åter måndag, en regnig sådan har det varit dessutom, men jag måste säga att jag känner mig på riktigt topphumör ändå faktiskt. Älskar den här tiden före jul och håller på att längta ihjäl mig efter att börja julpynta ordentligt! Imorgon har jag bestämt att stjärnorna ska åka upp iallafall, sen på söndag ska hela huset vara piffat och klart. Ska försöka ägna den kommande helgen åt lite julbak för helgen därpa är vi nere i stockholm och myser.

Ett av helgens "jul-fynd", en grisbricka från lagerhause...

...och en kökshandduk med samma mönster blev det också.

Vår fina prinsessa i nya klänningen.

Att försöka fånga dom alla tre på ett och samma kort lyckades jag med iallafall. Sen hur bra kortet blev är en annan femma! :-)

Nu ska jag snabba mig i säng, ska upp före tuppen och simma imorgon och jag vet hur trött jag kommer att vara när klockan ringer. Sov sött alla ni!




Inga kommentarer: