måndag 9 november 2009

Tips!


Har precis städat undan här hemma, det var grejer och leksaker precis överallt tror jag :-) Men nu är det rent och snyggt och leksakerna ligger i sina korgar i lekrummet. Städning är underskattat, det är så ljuvligt skönt att ha ett rent hus och ordning och reda omkring sig. Har varit med Wilma hos tandläkaren idag, det gick hur bra som helst, hon är ju stora tjejen nu och tycker bara det är kul att gå till tandis :-)

Tänkte tipsa om en ny kokbok som jag köpt, "Fredagsmys lördagsgott och söndagsmiddag", har inte testlagat nåt ur den ännu men det verkar vara en hel del bra rätter där största delen passar perfekt till småbarnsfamiljen. Inte så mycket konstigheter alltså.

Nu ska jag förbereda middagen, det blir en god men simpel sallad till mig, helt lagom innan jag ska iväg på gymmet och träna. Till barnen blir det nog spagetti och köttfärssås, det var länge sedan.

Inga kommentarer: