måndag 11 maj 2009

Potträning

Så har man precis svalt dagens frulle bestående av bacon, äggröra och en bit hallonpaj. Låter otroligt nyttigt va? :-) Jag, Emil och Julia ska börja traska ner på byn på nåt tag för att hämta Wilma, vi ska inte gå hem dock, tror inte Wilmas korta små ben orkar gå så långt så vi ska gå förbi Johans jobb istället och köra bussen hem. Helgen har för övrigt varit bra, lite småtråkigt väder så vi har inte varit ute så mycket, men idag verkar det ju vara fint förrutom att det blåser en hel del. Ikväll ska jag försöka få alla mina fönster putsade utvändigt, det är lika bra att göra bort skiten så jag slipper gå och gruva mig för det.
Emil har förresten blivit jätteduktig på att gå på pottan. Lite för duktig ibland kan jag tycka. Sista timmen har han sprungit och satt sig på pottan säkert 10 gånger iallafall och försöker verkligen pressa fram en liten droppe eller två så han kan hälla det i toan och spola. Hälla i toan och spola är nämligen den stora höjdpunkten.
Nu ska jag sätta upp håret och göra oss iordning innan vi ska börja promenera.

Inga kommentarer: