lördag 16 maj 2009

Mystisk skelning

Sitter med datorn i knät och tittar på eurovision på tvn, viiiilket sömnpiller säger jag bara. Jag har nog inte fastnat för en enda låt ännu, men jag håller såklart på Malena ändå. Idag har vi mest varit hemma och fixat, jag har städat klart i inglasningen så nu är det fräscht där äntligen. Grillen var ett litet projekt i sig bara den. Johan har kört med mossrivare och uppsamlare på gräsmattan så nu är övre delen av gården klar så då återstår bara nedre delen. Det tar sig sakta men säkert. Vi har dessvärre upptäckt att Emils mystiska skelning har kommit tillbaka. Så himla konstigt att han börjar skela "bara sådär" helt plötsligt. Vi var ju till ögonläkaren i onsdags och då såg man ingen skelning, men idag har han skelat massor, så på måndag blir det ett samtal till ögonläkaren så vi får en ny tid för att kolla upp honom igen.
Nu ska jag strax bege mig mot sängen, är min tur att stiga upp med barnen imorgon så det är ingen idé att nattsudda. Sov sött!

Inga kommentarer: