fredag 22 maj 2009

Kläm-dag


Finaste buketten jag haft på mycket länge, halva fick jag av Karro när dom var över på middag igår och den andra halvan köpte jag dagen innan. Hon har bra smak hon Karro.

Det är så skönt med långhelg, varför kan man inte alltid vara ledig och hemma båda två tillsammans ? :-) Fast Johan har iofs jobbat halvdag idag så helt ledig har han ju inte varit. När han kom hem så drog jag iallafall ut på min lilla runda, sista veckan har det blivit varje dag, utom i tisdags för då cyklade jag istället. Det är så himla underbart, är jag irriterad när jag börjar springa så är jag det inte när jag slutar, det blir nästan som en drog, jag behöver min runda för att inte bryta ihop och vara en surkärring. Bävar redan för vintern för då får man väl lov att stå och våndas på löpbandet istället. Sen har vi varit ut en sväng på byn och handlat lite käk och en tunika och fin sjal till mig. Ikväll har jag skurat så nu doftar det såpa och inte Julias rumpsalva som barnen kletade ut på sig själva och i halva deras rum igår, men den tar vi en annan gång. Lite främmande har vi också haft ikväll och nu sitter vi i soffan och ska strax slå på sista avsnittet av 24.

Inga kommentarer: