fredag 8 maj 2009

Mammagrisen


Härligt med helg igen. Barnen har ätit lunch för en stund sedan, Wilmas favvo, pannkakor, blev det idag, och nu ligger Emil och Julia och vilar middag. Min lilla mammagris Jullan sitter riktigt bra utan stöd nu, fast jag vill gärna sitta med för hipps vipps vinglar hon till och tippar omkull. Hon har också kommit på att man faktiskt kan ta sig fram, bara man försöker, haha, sakta men säkert så drar hon sig fram.
När barnen vaknar ska vi dra ut på byn och gå på café med Johan som slutar lite tidigare idag, ska även se om jag hittar några bra löparkläder, jag har helt värdelösa kläder att springa i så en riktig jacka och byxa måste jag investera i. Ikväll ska jag och en kompis åka till stan, vi tänkte hinna förbi en affär eller kanske två och sen blir det middag och bio. Ska bli riktigt kul med en barnfri kväll på stan, det var evigheter sedan!

Inga kommentarer: