måndag 18 maj 2009

Husfunderingar

Det blev en solig och fin dag idag också. Härligt. Efter att jag hämtat Wilma från dagis kom mormor och hälsade på och passade barnen en liten stund så jag fick avverka dagens löprunda. Sen har jag och Wilma ätit glass (Wilma) och fruktsallad (jag och Wilma, jag sköter mig faktiskt)ute i solen under tiden som Emil och Julia vilade middag.
Nu ikväll har jag och Wilma legat under täcket i våran säng och kollat på tv, riktigt myspys. Imorgon väntar utvecklingssamtal för Wilma annars har vi inga planer så vi får se till att hitta på nåt, tiden går så sakta när man inget har planerat. Jag funderar på hus, fram och tillbaka, hur och var vill och ska vi bo? Jag trivs här men samtidigt saknar jag att ha grannar ibland, att bo nära och kunna gå till affären eller dagis. Att bo här på sommaren är så fint och det finns oändliga möjligheter att fixa med trädgården osv. Vi skulle kunna ha en gigantisk pool om vi så ville, och kanske en tennisbana. Haha. Men ändå, vi funderar fram och tillbaka och vet inte riktigt hur vi vill ha det. Men vi kommer väl på det tids nog.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig under täcket med en bok. Sov sött!

Inga kommentarer: