torsdag 24 april 2008

Wilmas rum


Sitter och har lite småtråkigt så då kom jag på att jag skulle knåpa ihop ett litet kollage med bilder från Wilmas rum. Helheten visar jag kanske den dagen vi har vitmålat furutaket. Kanske.
Födelsedagen igår var toppen. Det var en helnöjd tjej vi sjöng för på morgonen och hon sken som en liten sol där hon satt i sängen och åt tårta och öppnade sina paket. Sen var det dagis där hon bjöd barnen på glass och fick öppna ännu ett paket. Sen hade vi främmande som avlöste varann tills det var läggdags och en trött sessa stupade i säng. Ikväll ska vi kalasa ännu mer och på lördag kommer "bebispolarna" hit och kalasar. Kalas för hela slanten den här veckan alltså.
Längtar tills på söndag då vi ska på vårmässan, jag älskar mässor, det är så kuuul. Jag ska kika efter snygga ytterdörrar och badrumsinredningar.
Nu ska jag passa på att gå ut i det fina vädret och få mig lite sol medans lilleman sussar.
Kram

Inga kommentarer: