torsdag 10 april 2008

5 frukter om dagen

Sitter och surplar fruktdrink, 4 frukter i ett och samma glas, blev dock lite tjockt, skulle ha haft i en massa is också. Och färskpressad juice till frukost. Jag är alltså ett riktigt a-barn idag och har snart ätit mina 5 frukter! :-D
Funderar hela tiden på hur vi ska göra med våra eventuella resplaner för i sommar. Jag är riktigt sugen på att åka utomlands, vart som helst går bra men ifall det blir nåt så blir det nog Bulgarien. Johan vill åka till Bulgarien för han har aldrig varit dit, men samtidigt vill han hellre lägga pengarna på huset och kanske fixa toan eller nåt.
Och jag vill ju båda delarna. Och vad jag vill mest det varierar från dag till dag. Veckans Vel-Pelle that´s me.
Satte om blommorna och planterade basilika förra veckan. Hade ju planer på att göra det under påskveckan men det blev inte. Men nu har iallafall basilikan börjat titta fram ur jorden. Ååhhh jag blir så glaaaad när det växer :-)
Nej nu ska jag surfa runt lite, är så sugen på att klicka hem nåt fint, vet inte vad bara.

Inga kommentarer: