tisdag 22 april 2008

Lillhjärtat



Var på step igårkväll, shit så jobbigt det var, jag var HELT slut efteråt. Man tappar mycket när man varit ifrån träningen. Först var det förkylning, sen har det varit inställt nån gång och nån gång har jag skippat av andra orsaker. Men nu är det inte många gånger kvar innan sommaruppehållet så nu ska jag verkligen försöka ta mig iväg varje måndag.
Idag har jag bakat lite och gjort tårta för morgondagen. Är ju en viss liten sockerunge som fyller hela 3 år då. Som hon har längtat efter och surrat om sin födelsedag.
Måste åka och handla lite omslagspapper så jag kan slå in hennes paket, blåsa en massa ballonger och ladda videokameran. Sen är vi nog redo för den stora dagen! :-)
Men först och främst ska jag laga middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är också redo! (fast en dag i efterskott förstås) vi syns snart!:)