måndag 14 april 2008

Dåligt blodvärde

Gick bra hos barnmorskan idag. Allt var toppen, förrutom blodvärdet som var mer botten. 102 i blodvärde var tydligen inte sådär jättebra, hade väl nästan räknat ut att det var lite lågt med tanke på hur trött jag är. Iallafall så blir det järntabletter två gånger om dagen nu. Känns bra ändå. Nu vet jag ju varför jag är så trött, så då är det bara knapra på och vänta på att bli piggare än piggast. Hon tyckte jag skulle göra uppehåll med träningen också tills järnvärdet blivit lite bättre. Så jag kanske gör det då. Men det är trist när man har kommit igång!
Har lagt bud på en vårjacka till Emil, på tradera, hittade en sån fin på polarn i lördags men 700 spänn för en jacka som han växer ur till nästa säsong känns bara hutlöst.
Nej nu ska jag dra mig från datorn och börja fixa med nån slags middag!

Inga kommentarer: