onsdag 9 april 2008

Gäääsp

Klockan är 22.45 och jag håller mig fortfarande vaken. Ska tillägga att jag är sjuuuukt trött dock. Det här är ju låååångt efter min sängtid. Pensionärsvarning deluxe jomenvisst.
Idag har jag städat, känns som det är det enda jag gör här hemma. Städar och plockar dagarna i ända. Nåväl, rent och fint är det nu iallafall. Har handlat med ungarna också, det var ett litet projekt för sig vill jag lova. Ibland går det bra, då är båda som små änglar och uppför sig exemplariskt. Idag var det tjatigt och tog lång tid. Wilma plockade ner det mesta från hyllorna och skulle fylla vagnen med allt från korvbröd till leksaker, godis och en massa mat som vi inte alls behövde. Sen gör hon små rymningsförsök då och då och vill att man ska springa efter henne.
Sen har vi softat i soffan en stund, kollat lite pippi, ätit blodpudding och ikväll har vi pratat bröllop. Ja inte vårt bröllop utan Johans brorsas. Jag har ju bestämt hur vi ska gifta oss. Utomlands själva. Närmsta sörjande får väl också närvara om dom så vill. :-) Fast det är klart, först krävs ett frieri och jag tänker minsann inte stå för den biten.
Ser lovande ut inför vår planerade barnledighet med hotell och grejer till helgen. Alla är friska och krya än så länge iallafall.
Nu gick Johan och la sig så jag ska nog göra detsamma innan jag somnar där jag sitter.
Nattinatt!

Inga kommentarer: