lördag 9 augusti 2008

God Morgon!


Fick hem vagnen igår och den var precis så fin som jag trodde. Smidig som tusan, lätt att köra och lätt att lyfta ut och in i bilen. Eller vad sägs om 10 kg jämfört med exempelvis emmaljungas cerox som jag tror väger nästan det dubbla. Fick dessutom med regnskyddet utan extra kostnad så det var ju inte illa. Idag blir det provkörning, Johan vill på nolia (igen) och kolla kaminer och jag gillar ju mässor så jag säger definitivt inte nej till det :-)
Nej dags för dusch och frulle. Trevlig lördag allihop!

3 kommentarer:

MammasBönor sa...

Tjeeena!
Hoppas ni har det toppen o att vi hinner träffas innan bebis nr:3 kommer, sååå länge sen sist:-) är in och läser din blogg flera dagar /veckan, du skriver alltid så kuligt!
Sköt om er !

Allt å lite till sa...

Hej!
Men så kul att du blev nöjd med vagnen! Lika nöjd än efter provkörningen? Och hur var det på Nolia då? Gjorde ni nåt fynd?

Mitt i mitt liv sa...

Mammasbönor: Vi har det great och vi får väl se till att ses nåt snart tycker jag :-) Var ju riktigt länge sedan nu! Allt bra med er då ? Haft en bra sommar o så?

Alltålitetill: Jag är riktigt nöjd med vagnen efter provkörningen också. Den är bäst helt enkelt! :-D Nolia var väl hyffs, vi tittade mest efter insatser till öppenspisen. Blev en ny sådan eftersom den gamla är helt slut. Har ni varit på nolia nåt?