söndag 17 augusti 2008

Bröllop och hallonplock


Det är väl ungefär det som den här helgen har bestått av. Igår gifte sig Johans bror med sin Linda i storforsens kapell. Det var sååå fint och dom var såååå fina hela familjen. Efter vigseln bar det av till festlokalen för bröllopsmiddag, lekar, dans och annat ståhej. Riktigt skoj var det! Men snacka om att man var en slagen hjälte när man la sig i sängen då vi kommit hem. Tog inte många sekunder att somna kan jag lova! :-)
Sen sovmorgon till 10 imorse och sen iväg för att hämta kidsen hos mormor och morfar. Ikväll har jag, Wilma och mormor varit och plockat hallon och när vi kom hem hade Johan dammsugit, skurat och röjt undan här hemma. Min världsbästa! :-)
Nu har jag precis kommit ur duschen efter rensning av hallonen. Var inte så superfina hallon så det blir hallonsaft av det mesta, det tar vi dock en annan dag, nu är det bedtime så jag orkar med imorgon!

Inga kommentarer: