fredag 15 augusti 2008

BIG MAMA


Barnmorskan tror jag har en stooor bebbe i magen, hon tippade på runt 4 kg om den skulle födas nu. Och jag har lite drygt 2 veckor kvar + eventuell övertid. Jippie! Hello femkilosklump säger jag bara! Annars verkade allt bra. Bra blodtryck, hyffs järnvärde (123), sf-måttet låg på 35 cm och jag låg på +ca 13,5 kg.
Idag ska vi luncha med Karro och Elin och sen blir det fika med Ida. Det blir nice. Nej nu börjar det vara läge för påklädning och fixa till sig lite. Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Oh, yes... Big mama! Tjusig mage du har hörrö du! Nu är det minsann inte länge kvar. Det kan ju bli vilken dags som helst ju! :-)
Hoppas ni har det trevligt på bröllopet ikväll, för visst var det ikväll?
Och vilket fint golv ni beställt! Så det är "på g" med badrummet nu? Skoj!

Mitt i mitt liv sa...

Hey! Nej nu är det ju ganska nära faktiskt, fast säkert nästan 3 veckor om jag ska gå över lika många dagar som med Wilma och Emil. Det var riktigt skoj igår, är ju inte allt för ofta man är på bröllop :-) Badrummet börjar väl så smått vara på G nu. Eller vi har inte gjort ett skit än så länge men snart så ska det väl komma igång. Vi har ju beställt mattan iallafall :-D