söndag 31 augusti 2008

Fortfarande hemma...

Tyvärr, får jag väl lov att säga. Jag och mamma var och handlade lite på storheden igår, gick en massa men inte verkar den här lillparveln vilja ut nå snabbare för de inte.
Imorgon går tiden ut, så nu är det ju nära omän jag går över några dagar. Har varit ute med kidsen på morgonen och har fått ner lite ljung i en kruka att ha på bron, det blev fint. Det känns verkligen att det är höst nu. Frisk kall luft, löv som gulnat och mörka kvällar. Härligt!
Nu ska vi ta och hitta på nåt, bara Emil vaknar från sin vila, sen blir det middag hos mor och far. Gött!

3 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Verkar ju som att ditt "klagoinlägg" gjorde susen hörrö du! :-) Grattis än en gång till eran lilla tjej!

Anonym sa...

ser att det kom en tjej på rätta dagen...grattis,hoppas det gick bra och att hon är väldens sötaste.

Mitt i mitt liv sa...

Ja på bf och allt :-) Tack ska ni ha!