tisdag 12 augusti 2008

En shoppingsväng


Det tar sig på tomatfronten minsann!
Drog iväg till Piteå idag för att hitta mig en klänning till bröllopet på lördag. Hur lätt tror ni det är då man ska rymma en stor 9-månadersmage i den?! Inte det lättaste kan jag informera er om. Men jag lyckades iallafall så det känns riktigt great. Kruxet blir bara hur jag ska få det att gå ihop till foppapjucksen? Haha, det skulle se ut det! Nej jag får faktiskt in fötterna i mina nya svarta finskor så fossingarna får lov att lida pin några timmar.
Hittade en fin höstjacka också, jag får inte igen den men på nån vecka till så borde det inte vara nåt problem. Hoppas jag. Nej nu får lill*n ta och kika ut snart, jag längtar som stryk faktiskt. Längtar efter liten och längtar efter att bli av med den här tjockismagen.
Annars så sitter jag här i min ensamhet och har tråkigt, Johan är och jobbar, och jag ska strax vika lite tvätt. Spännande värre.
Imorgon ska vi åka och kolla grejer till toan. Det blir kul!

1 kommentar:

MammasBönor sa...

Hej!
Oj vad du står i och är duktig, bakar & städar osv!
Snart är det dax för dig att klämma ut en lillasyster?
Sköt om er!
kramar