lördag 8 december 2007

Två sköna killar


Vaknade av att någon sparkade mig i sidan imorse. "Sluta sparkas", säger jag. "Nej jag vill inte sluta sparkas, jag vill stiga upp. Vad ska vi göra idag då, mamma?"
Skön början på en lördagmorgon. Inte värst kanske. Sen vaknade såklart lillebror så fort Wilma öpppnade munnen, så det var bara pallra sig upp. Skulle vara skönt att ha dom i var sitt sovrum ibland.
Jeanette, Melle och Nathalie hälsade på oss på förmiddagen så flickorna fick leka lite. Tog en massa söta kort på Emil och Melvin också.
Sen har vi gjort byn och shoppat en julklapp, och lite mat, och lunchat/fikat på centrum. Ikväll var mor, far och lillebror här på middag. Det är trevligt med främmande när man är gräsänka :-)
Imorgon åker Johan från Tyskland men stannar till i stockholm och kör mest troligt hem en ny bil. Alltid kul med nåt nytt, fast jag inte är så brydd om bilar just. Hade gärna fått vara nåt roligare. Nej stöka undan lite och äta upp sista godiset ur godispåsen. Imorgon tar vi tag i det sunda livet igen!

3 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Väärsta sköna killar alltså!
Kramar Ulla-Bella

Anonym sa...

Jag håller med föregående talare, vilka charmknuttar :)

Allt å lite till sa...

Ja, vilka snyggingar! :-)