tisdag 18 december 2007

Laddar

Sitter just och funderar på vad jag skulle kunna laga till för gott som inte är allt för onyttigt. Vi har iofs en påse chips uppe i köket, men det var ju inte så nyttigt nej. Kör lite hård kost i veckan. Idag har det blitt 1 kopp te och en rostad fralla utan nåt på till frulle, sallad till lunch, och 1 brk makrill + massa broccoli till middag. Laddar för julhelgen, för då ska det gödas :-)
Idag har jag, Wilma, Emil, och "Momman" varit till Piteå och shoppat klappar. Blev en ny vinterjacka till Wilma också, och lite smink och grejs till mig.
Ett glöggset på gårdings har vi också inhandlat idag, fast en av glöggmuggarna var kantstött så den ska vi se till att få byta imorgon. Och min fina, fina köksgardin har äntligen kommit, så nu hänger den så fint i köksfönstret.
Wilma fick följa med mormor hem efter pitetrippen så jag har hunnit stöka, och slå in lite klappar här hemma ikväll. Det är faktiskt ingenting med "bara" 1 barn hemma. Med två är det fullt upp hela tiden och alltid är det nån som söker uppmärksamhet. Tänk dom som har ännu fler! Oh my..

Inga kommentarer: