fredag 14 december 2007

Sebastian is here


Ikväll har vi varit på kalas, yngsta brorsdottern fyllde 10 år idag. Wilma fick skrattfnatt och hade hur kul som helst med kusinerna. Hon har fått för sig att börja "rumpnissa" också, hon drar ner brallorna och springer runt och skrattar och tycker det är skitkul att visa rumpan. Mammas lilla mupp-unge :-)
Och idag fick vi hem barstolarna (sebastian alltså) vi ska ha också, så nu är dom uppmonterade och så fina där dom står.
Härligt att ha nåt att sitta på vid bardisken igen. Kanske inte har berättat att jag sålde dom förra som vi köpte? Iallafall så var dom rakt igenom värdelösa, ungarna drog omkull dom och dom var skålade så konstigt så man fick snurra dom 18 varv innan man såg åt vilket håll dom skulle vara när man skulle sitta på dom. Och ärligt talat så tyckte jag nog aldrig att dom var så värst fina heller.
Nåväl.
Imorgon ska Wilma vara med mormor och morfar då jag, Johan, och Emil ska iväg och shoppa dom sista klapparna. Blir trevligt med en dag på stan. Ska beställa det fina bordet också :-) Och stolarna ska jag köpa från ikea, det blir dom vita med svart dyna. Skinnstolarna var jättefina, men jag tycker det blir lite för klassiskt och tråkigt på nåt vis.
Nej nu är jag otroooligt sugen på nåt gott, kanske scones, eller kanske en smoothie eller nåt...! Vi får se vad det blir!
Trevlig fredag på er allihop!

2 kommentarer:

Syster söt sa...

Jag beundrar ditt val av bord, men stolarna imponerar inte. Hoppas du tar ditt förnuft till fånga där... ;)

Mitt i mitt liv sa...

Hehe, du ska se att det kommer att bli så hiiiiimla fint alltså! :-)