måndag 3 december 2007

Kolla in gaddarna!


Himla skönunge! Wilma är på dagis nu och Emil ligger i sin säng och ska vila middag.Jag har plockat lite och kört igång en tvättmaskin, så känns det som man gör liite nytta iallafall. Har funderat på att köpa en såndär vadderad hjälm till Emil. Han kryper för fullt just nu (eller ja inte just NU då han sover då;-)) och har börjat ställa sig där det går och är möjligt, han har också börjat sätta sig upp själv och har absolut NOLL balans och tippar därmed hela tiden. Han älskar att gå när man håller honom i händerna, men som sagt, NOLL balans. Känns som att hjärtat ska stanna varje gång man hör hur han dunsar i golvet och slår lillhuvvet.Man märker att han vill så gärna, men det går så dåligt. Hihi.
Är så himla coolt att se den där utvecklingen och vara med i allt som händer. Nya saker varje dag!
Väntar på svar från halebops kundtjänst (har tappat lösenordet) och sen ska jag spärra telefonen, tji på dig tjuvjäkel för då har du ingen nytta av den telefonen.
Nej fixa lite lunch och sen stöka innan det är dagishämtning.
Trevlig måndag allihopa!

2 kommentarer:

en brunetts bravader sa...

skickade ett sms för nåt tag sen, men nu förstår jag ju varför du inte svarar. inte kul att bli av med både plånbok och telefon! :(
Skulle iaf bara höra hur det hade gått i helgen, men det kan jag ju läsa här! :) och vad ni ska hitta på imorgon?? ni kanske kan komma förbi på en smoothie?? ;)

Mitt i mitt liv sa...

Heeey! Nej det var väl ingen höjdare att bli av me väskan. Tack och lov så lämnade jag börsen på hotellrummet så det var "bara" kontokortet och körkortet av alla miljarder kort. Men vi kommer jättegärna på smoothies imorrn :-) Vilken tid ungefär?