måndag 3 december 2007

Jul i vårt hus


4 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Så "juligt" och mysigt ni har det!

Allt å lite till sa...

Förresten så skickade jag ett sms till "telefontjuven" idag. :-) Skulle höra om du var sugen på en fika på ätbart, men jag kom ju naturligtvis inte ihåg att din telefon var stulen. Nåja, vi får ta en annan dag för nu ska jag iväg på jobbet. :-)

Syster söt sa...

Mysigt med jul. Jag längtar efter att julpynta jag också. Skulle ha gjort det idag egentligen men så hann jag inte för all städning jag var tvungen att fixa först. :)

Mitt i mitt liv sa...

alltålitetill: Jäsikens att jag skulle missa det. Jag är alltid sugen på fikadejt :-) Nu har jag iallafall fixat så jag har fått tillbaka det gamla numret så nu går det fint att ringa eller sms! :-)

lillasyster: Ja det är grymt mysigt med jul. Blir så tomt och trist i alla fönster då man stökar bort alla stjärnor och ljusstakar efter julen.