onsdag 18 februari 2009

Trött i ögat

God Morgon! Snacka om att jag är trött på kvällarna alltså. Varje morgon också för den delen, men igårkväll så orkade jag inte ens hålla ögonen öppna genom hela bygglov som är mellan åtta och nio. Det är ju skandal. Och skittråkigt, för tänk så mycket jag skulle hinna göra på kvällarna om jag bara orkade vara vaken. Nu är barnen på dagis men jag ska snart åka och hämta hem dom. Ikväll ska jag och Wilma äta middag på nåt café eller restaurang tillsammans, sen har jag lovat att hon ska få välja en leksak från gårdings. Inatt vaknade hon till och sa "mamma, jag vill ha en rosa leksak" och sen somnade hon om igen. Viktigt, viktigt att leksaken är rosa.
Har slarvat en hel del med en massa onyttigheter sista 1-2 veckorna och väntar hela tiden på att jag ska rusa upp ett par kilo på vågen men än så länge så har det gått bra. Men nu måste det bli skärpning och sen måste jag också komma igång med träningen. Det är bara så tungt när man varit sjuk och borta ifrån det i flera veckor. Imorgon är det bara en vecka kvar innan vi åker till Barcelona, börjar nästan kännas lite småjobbigt att lämna Wilma och Emil i hela fyra dagar, har aldrig varit ifrån dom så länge men det kommer nog att gå superfint. Eller det kommer det absolut att göra, Wilma håller redan på att längta ihjäl sig efter att vi ska fara så hon får sova hos farmor och farfar och sen mormor och morfar. Hon skulle helst se att vi åkte idag tror jag :-) Är nog värst för mig. Fast jag förnekar inte att det ska bli otrooooligt skönt och kul också att få göra nåt helt annat i ett par dagar.
Nej nu måste jag fixa iordning mig själv och lillan så vi kan åka och hämta busungarna. Trevlig lill-lördag på er!

Inga kommentarer: