fredag 13 februari 2009

JAG FYLLER ÅR SNART


Tänkte så ingen har missat det bara! :-D Och eftersom jag är en väldigt snäll människa så ska jag ge ett litet tips på en fin födelsedagspresent som jag skulle bli såååå lycklig över. Den här fina lampan, den transparenta. Finns iofs fler saker jag önskar mig och jag tror inte att jag ska fortsätta för då blir vi inte färdiga förrän imorgon. Men ok, ett litet smakprov då.
Tidningsprenumerationer, en klocka, ny pappelina-matta, presentkort för att fixa håret, en bärbar dator (gärna en apple), Leilas bakbok, Paolo Robertos kokbok, ordkort och en väggalmanacka från klevelandord, en sophink från vipp (jag skulle iofs gärna vilja ha tvättkorgen, dom lila handdukarna och tvålpumpen också), en tivoli audio, en keep calm-poster, ett nintendo wii och...nä nu är det ju bara välja och vraka, ser ni så lätt det är att köpa presenter till mig ;-)

Inga kommentarer: