lördag 14 februari 2009

Härlig lördagmorgon


Nu poppas det musik för fulla muggar på radion och Johan har fått igång ungarna så dom är vildare än vildast och dansar och skriker som galningar. Julia har haft en riktig strul-natt och har snuttat och hållit på nästan hela natten, så jag var mer än död runt femsnåret när alla barn bestämde sig för att det var dags att stiga upp. Tack och lov tog Johan upp barnen så jag fick sova ända till klockan 8 då jag steg upp och blev serverad värsta lyxfrullen. Toast med kräftstjärtar, avokado och hovmästarsås, äggröra och bacon, te, mackor,och semlor till efterrätt.
Skulle nog kunna vänja mig vid sånt här :-)
Johan har även hunnit med att leka frisör på morgon, såhär snygg är Julia med tuppkam och vax i håret en lördagmorgon. Tror det blir ett bad för henne på en stund!

5 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken snygging, passar ju jättebra i den frisyren. Läste dina önskningar i förra inlägget, sorry babe har redan handlat, attan också. En alla hjärtans hälsning till er alla kommer här, syns imorron.
Kram Farmora

Allt å lite till sa...

Hej! Vilken tjusig frisyr hon fick, Julia. :-) Och snacka om smarrig frulle! Mums!
Var på Konsum på förmiddagen idag och hörde en barnröst som lät bekant... en ARG barnröst. Det var ju Wilma som minsann inte var glad på pappa Johan. :-)

Anonym sa...

Så söt!!

Mitt i mitt liv sa...

Guldkorn: Ja jag tror det får bli den nya vardagsfrillan. Eller inte :-) Tack än en gång för den fina presenten!

Alltålitetill: VA? Men det låter inte alls som min lilla Wilma! Hon som är så snäll och lydig och aldrig säger emot sina föräldrar. Hahaha. Eller så kanske det var det iallafall :-D

Anonym: Som socker ungefär :-)

Anonym sa...

Japp som socker :O)