fredag 20 februari 2009

i-landsproblem

Så skööönt med helg igen. Sitter med tekoppen och har just bokat in en klipptid så idag ska jag äntligen få fara och få lite fason på barret. Härligt! Sitter och kollar lite fina sängkläder och spjälskydd till Julia, tycker hon har det så omysigt i sin säng så nu ska jag minsann investera (investera låter ju lite bättre än shoppa) i lite nya fina sängkläder. Tycker polkadot design har superfina bäddset men då finns det ju så många fina färger så jag har så svårt för att välja. Veckans i-landsproblem!
Annars så blir det nog det sedvanliga fredagsmyset ikväll, tänkte testa "kladdkaka med polly och hallongrädde" så det ska vi smaska på till let´s dance.
Nu måste jag göra mig iordning, ska hinna förbi kleda och polisstationen (måste hämta passen) innan jag ska hämta barnen från dagis. Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Syster söt sa...

Jag tycker det är orättvist att du inte är en tjockis! Speciellt nu när du blivit gammal. ;) Kladdkaka med polly och hallongrädde, tänk den som ändå kunde äta det. Jag går upp 2 kilo bara jag tänker på det! Hoppas ni får världens bästa resa! :) Kraaaaaaaaam