söndag 15 februari 2009

Bourgie från Kartell in DA house



Kväll och alla barnen ligger i sina sängar och sover. Tyst, lugnt och skönt. Har haft födelsedagsfrämmande hela dagen och det har varit livat värre med många barn mellan varven. Jättekul, jag älskar att fylla år (än så länge iallafall). Lite läskigt att man nu är halvvägs till 50 bara!
Blev överlycklig på morgon när jag steg upp och såg ett stoooort paket på köksbordet. Förstod direkt när jag såg paketet att det MÅSTE vara min fina lampa, vilket det också var. Johan tycker att jag är värre än barnen på julafton när det kommer till paket för jag vill alltid lista ut vad jag ska få för nåt. Men hallå, det är ju faktiskt sjuuukt spännande :-D
Nu ska jag gå och kolla vad det finns för smarrigt i kylen, sen blire soffan och en film. Sov sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen och välkommen till 25-årsklubben. :-D

Mitt i mitt liv sa...

Man tackar och bockar :-D