fredag 6 februari 2009



Idag var det Wilmas tur att gå till frissan. Frågade henne i bilen påväg dit vilken frisyr hon ville ha, och det här var vad jag fick till svar: "Jag vill ha som hon i Lazy Town, hon med det rosa håret. Jag vill ha rosa hår". Kanske skulle ha tagit med en bild på Stephanie så hon fick visa frissan exakt hur hon menar. Haha. Hon fick några rosa slingor iallafall, fast hon hade ju helst velat att HELA håret skulle vara rosa såklart. Sötisen!
Imorgon var det tänkt att vi skulle på dop, men så friska och krya som alla i den här familjen är så blir det inget sådant. Tråkigt. Nu ska vi göra barnen klara för sängen, sen blir det soffan och Let´s Dance. Ha det gott!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Hej! Hur har helgen varit? Börjar ni krya på er??

Mitt i mitt liv sa...

Halloj! Nu börjar vi vara kärnfriska allihopa. Härligt värre :-) Allt bra med er?