söndag 27 september 2009

Sunday

Johan har precis åkt iväg till bion, ikväll är det hans tur att se "Flickan som lekte med elden" och jag är faktiskt avundsjuk. Den var så bra tycker jag så det känns tråkigt att jag redan har sett den, tur att sista filmen inte är långt borta nu!
Har precis lagt barnen och ska snart slå på en film som jag hyrt idag, "Patrik 1,5". Jag ska poppa en påse popcorn till det så kanske jag också får lite bio-känsla ;-)
Började iallafall dagen med, som vanligt, en härlig sovmorgon till ungefär 06.00, men det var ändå helt ok eftersom jag kom mig i säng i bra tid igårkväll. Sen har dagen gått av bara farten. Emil har varit på barnlek, vi har åkt en sväng till vändträsk föra en smarrig fika på café rävasten, hälsat på farmor och farfar, handlat lite mat, och efter det har jag bytt ut den döda sommarblomman på bron mot fin vit och lila ljung istället.
Nu verkar barnen ha somnat så jag ska gå upp och plocka undan lite innan jag bänkar mig i soffan med stora popcornskålen.

Inga kommentarer: