tisdag 15 september 2009

Borta bra..

..men hemma bäst! Vi har haft en toppenvecka på Rhodos men oj så härligt det var att få komma hem till sin lilla prinsessa. Ska lägga upp lite bilder från resan men det får bli senare när jag fått hem kabeln så jag kan ladda över dom till datorn.
Wilma är på förskolan idag och när hon kommer hem så är farfar här och passar henne och Julia eftersom jag och Emil ska dra iväg till sjukhuset i Piteå på ett par timmar. Känns som man varit där ett par gånger med barnen nu. Idag är det iallafall dags för att kolla upp Emil. Vi fick åka in med honom till akuten en morgon i somras för att han var så tungandad och nu ska det utredas och kollas upp ordentligt. Nu ska jag börja fixa med lunch till dom små, blir nog en simpel havregrynsgröt till mig, blev lite väl många croissanter doppade i nutella när vi var i Grekland så nu måste det dras in på kaloriintaget!

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Hej och välkomna hem! Kan tänka mig att ni haft det "gött" men förstår ju att det kändes härligt att komma hem till Julia. Hur gick det på sjukhuset med Emil idag?