fredag 18 september 2009

Äntligen fredag!



Idag har Karro varit här och frullat scones med mig, var evigheter sedan jag åt det sist så det var ruskigt gott faktiskt. Vi har också bestämt att vi ska gå på bio på söndag. "Flickan som lekte med elden" blir det och jag hoppas den är lika bra som "Män som hatar kvinnor".
Sen har vi faktiskt bestämt oss för att sälja vårt hus, ja det har vi väl inte bestämt idag utan det var ett tag sedan, så dagen har ägnats mycket åt fotograferande och mailande av bilder fram och tillbaka.
Nu ska jag strax sätta igång och förbereda förrätten för kvällens middag, blir en simpel löjromstoast så jag tänkte var lite förberedd och iallafall göra röran nu.

4 kommentarer:

stort o smått sa...

Hej! Ser att ni ska sälja, ni som har så fint hus. Har ni hittat nått annat då? Ni lär då bli av med erat fort skulle jag tro.

Therese Lundqvist sa...

Hej!
Brukar kika in här rätt ofta. Ni har ju ett jätte fint hus, är det 3 sovrum? Skulle gärna ha ett större hus för vi behöver 4 sovrum :-)

Anonym sa...

Såg huset på blocket! =) Super fint. Får man fråga vad ni hade tänkt er för pris? Stod inget på blocket! =)

Mitt i mitt liv sa...

Stort o smått: Vi har inte hittat nåt annat, får vi sälja huset så blir det mest troligt ett nybygge, om det nu inte hinner komma upp nåt fint hus på hemnet såklart.

Therese: Vi har 3 sovrum. Två på bottenvåningen och 1 uppe.

Jessica: 2 miljoner.